14 mars 2012

Lilla ängel

Igår fyllde vår ängel 2 år. 2 år!! Kan inte förstå att du varit i från oss i snart 2år!! Tiden går alldeles för fort men minnen är fortfarande så färska. Åh vad jag önskar att du vore här med oss!

Tänk om jag bara hade fått gå på kontroller på spec.mödravården direkt när jag blev gravid med Calle, då hade de här säkert aldrig hänt! Jaa, jag är väldigt bitter över det och kommer förmodligen aldrig att släppa det. Men det kostade faktiskt mitt sons liv för att ingen lyssnade på mig när jag ville gå på spec.mödravården. Ändå hade dom inga svar på varför Oskar föddes för tidigt, dom trodde att de kunde vara urinvägsinfektion som satte igång det hela men ingen visste riktigt hur de låg till så varför inte ta de säkra före de osäkra? I don´t get it. Sjukvården här i sverige säger jag bara.




Saknar dig så de gör ont.. Den finaste ängeln som finns!

6 kommentarer:

Jennie Lenita - 3 barnsmamma sa...

Tiden går sjukt fort, jag vet. Känns som att man hinner inte ta vara på tiden även om man är med dom 24/7 :)

Jennie Lenita - 3 barnsmamma sa...

Nämen vad glad jag blev, tack :)
Hade 2 inbakade flätor efter bastun och över natten, snabbt och enkelt att fixa håret ;P

Jennie Lenita - 3 barnsmamma sa...

Många säger att hon börjar likna mig alltmer :) Alla kan göra fina cupcakes ;)

Sandra sa...

Jodå. De flesta som ljugit mig rätt upp i ansiktet eller kört kniven i ryggen de senaste månaderna orkar jag inte ens kontakta längre :)
Men att byta umgänge är inte det enklaste. Här i Kalix har jag hittills bara hittat svikare..

Jennie Lenita sa...

Hej hej
Du kan hitta min nya blogg på aroundimages.se

Kram / Jennie

Jennie Lenita sa...

Men tack snälla ♥ Det betyder mycket för mig då det är nära hjärtat. En hobby men även det roligaste jag vet :) Märker själv också att jag blivit bättre den senaste åren, men än har jag massvis att lära mig.