07 mars 2012

härliga dagar

Har varit helt underbara dagar nu. Solen har varit framme varje dag typ sen en vecka tillbaka. I helgen va vi ute å grillade korv och lekte. Va riktigt mysigt å roligt. Oskar älskar verkligen att grilla korv ute.

Just nu är jag å novalie hemma. Oskar är på dagis, han får vara där trots att de är sportlov. Han va borta hela förra veckan då han va hos sin pappa. Vill inte att han ska va borta så mycke när han just börjat där. Å han vill verkligen vara där så jag stoppar honom inte. :-)

Annars händer de inte så mycke. Jag njuter av livet med mina barn.. Snart börjar novalie oxå på dagis. Då lär jag få det långtråkigt om jag inte fått mig nåt jobb tills de. Är faktiskt riktigt less på att va hemma. Å framförallt less på att inte ha några pengar!



Nästa vecka fyller våran älskade fina ängel 2 år! <3 tiden flyger iväg..
Saknaden är så stor.. Hoppas att han har ett fint å lyckligt liv där uppe. :-)

Inga kommentarer: